Status
Hi ! Im sabrina . Just follow me and exchange our blog's link . Thank you :)
Just a girl ツ: Kawan

Entry About Stuff Friends Follow D'Board


  • Hi... Welcome to my blog. Do follow me :3


Sheacat

Find Me

Wishlist

Shoutbox
5:28 PTG | 0 Cloud(s)
Kawan


Assalamualaikum :> sab masuk tingkatan 3 baru sab tahu apa maksud kawan :') ada yang pahit , ada yang manis bila bersama diorang . Tapi sab tak kisah sebab sab dah banyak lalui semua ni dan dah biasa . Sab sayang diorang sangat-sangat lebih dari apa pun . Sebab diorang tempat sab luah semua masalah sab dan diorang juga yang tolong sab selesaikan masalah sab .

Time sab single dulu , sab rasa happy sangat sebab sab still ada kawan :') sekolah tempat sab berseronok , senyum , ketawa dan spend masa dengan kawan-kawan sab . Sebab kat rumah , sab bukan seceria kt sekolah :') sab lebih suka pendam perasaan sorang-sorang , menangis senyap-senyap dan selalu jauhkan diri dari parents :') 

Dan bila kat sekolah , sab rasa macam sab ada adik beradik baru , yang sama umur , sama perangai dan sama masalah dengan sab . Sab terharu sangat time sab sedih , kawan-kawan datang peluk sab tanya kenapa , bagi nasihat dan buat lawak kat sab bagi sab happy balik .

 Bila diorang ada masalah sab suka bagi nasihat tapi dalam hati kenapa aku bagi nasihat kat diorang sedangkan diri aku pun tak terurus :'( diorang ada yang couple , break , single tapi diorang lebih kuat dari sab . Sedangkan sab paling tua daripada diorang . Ada kawan sab yang nampak ex dia mesra dengan perempuan lain depan mata dia tapi dia kuat juga . 

Sejak sab masuk 3 Dinamik tu , sab dah boleh suaikan diri dengan semua orang . Dulu sab pendiam and selalu kena dengan kwan-kawan sab . Tapi sab tak kisah sebab diorang just bergurau :') Dan sab teringin sangat jadi orang yang boleh buat diorang ketawa time diorang sedih :') 

Nangis sama-sama , gembira sama-sama , gaduh tapi selesaikan baik-baik . Sab akui kawan lama sab tak dak yang sebaik diorang . Bila kami duduk sama-sama , ramai akan cakap kami lesbian la , peluk la , cium la . Haha , jujur sab cakap , sab sayangkan diorang lebih dari semua yang sab ada . Kami semua wish suatu hari nanti , kami semua akan jumpa balik and dapat berkumpul macam ni jugak :') insyaallah .

Dan sab minta maaf sangat kat diorang sebab before ni sab ignored diorang just sebab selalu spend dengan ex . Benda-benda tu takkan terjadi lagi :> For Afifah Husnina , Afifah Azhar , Aisya Affrina , Aimi Dalila , Raudhatul Anati , Nurul Farhana , Sarah Hanani , Noorauni , Aqra Hanis and Nurul Alya , sab minta maaf sangat-sangat .

Dan untuk budak 3 Dinamik , tahun ni paling AWESOME dalam hidup sab sebab dapat kawan yang sporting gila macam diorang . 


Lelaki pun semua sporting gila and sab tak sanggup nak berpisah gan diorang if tahun depan mama suruh pindah :') 


Cikgu Safiah paling sab sayang , tak tahu kenapa tapi bila kawan-kawan sab rapat dengan dia , sab akan tetiba marah . Haha , best sangat tahun ni sebab semua cikgu yang ajar , semua yang sporting gila . Assalamualaikum :>





0 Ulasan: